Royal Black

Welcome to Ryna's blog. Before anything else please follow these rules : No ripping, spamming, and any type of childish acts. Respect is a must.Enjoy your stay and have fun , dude !
Powered by ShoutJax



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: Ryna (:

Pra Diploma Sains @ UITM Kuala Pilah ?
Thursday, May 23, 2013 | Thursday, May 23, 2013 | 0 comments



Assalamualaikum and hello guys .. 

Setelah sekian lama tak mengedate blog , kini ryna kembali untuk mengedatenyaa .. Rindu tak ? hollaa ~

Okay , ryna baru lepas check untuk rayuan upu . tak bukak lagi .. sangat sedih okay sebab tak dapat upu hari tuu . terasa macam nak berguling guling menangis atas lantai . hmm . but rezeki ada dimana mana knn . rileks ah . hahaha . buat rayuan jugak . kalau dapat alhamdulillah . kalau tak ? jeng jeng jeng .. mungkin ada yang lebih baik nanti knn sape tahu :')

Mula mula berangan iye iye nak belaja masa singkat . I means Asasi terus ke Degree . tapi tadak rezeki . tgk tgk semalam dapat Pra Diploma . Hambekkk kau ! Pra Diploma Sains pulak tu kat UITM Kuala Pilah . haaa memang tadak jauhh lagi knn dia nak campak akuu . hahahaha . but It's okay for me . ni laa masa nya nak belajar berdikari knn ? sampai bila nak duduk bawah ketiak mama . *kantoi anak mak . huuuuu ~

Intake 2/6/2013 .. Pra Diploma Sains - study balik pasal physics , chemistry , addmath , math , English , Agama Islam .. nasib tadak SEJARAH ! hahaha . *tarik nafas lega

Insyaallah aku boleh buat . memang laa susah . dapat pulak Sains . nak buat ganee knn . dah rezeki kat situ . Ryna bolehh Ryna bolehhh ! yeahhh ! tadak sape boleh ubah diri kita melainkan kita sendiri yang mengubahnya . ececehhh . hahaha

Sahabat yang dikasihi serta disayangi , Insyaallah aku akan update blog ni dari masa ke semasa okay kat sana nanti . Nak text korang maybe tak sempat atau maybe tadak time . Aku cuma ada 2 semester untuk Pra Dip Sains neh . kalau boleh aku nak pulun habis kat Sem 1 so that aku tak kena masuk balik untuk sem 2 . Insyaallah . lepas sem 1 terus Diploma :')

Mana yang dah terus amek Diploma tu tahniah laa . Aku lambat 1 sem jee daripada korang . Mana yang amek STPM tuu , tahniah jugak . Nanti kau dah degree aku still lagi Diploma . It's okay :D Take care korang ! 

Take care to AA also . Jaga diri , jaga kesihatan . Jangan nakal nakal . Jaga pointer . Fokus ! tunggu saya balik okay ! hahaha . Jangan fikir bukan bukan bila saya dah kat sana nanti . tadak sape boleh ganti awak :/ Saya sayang AA saya :'))

Setakat tu jela entry aku buat kali ni . Doakan yang terbaik untuk aku okay . Assalamualaikum (:









Old things | New things